Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка кур'єром від 105 грн. Відправлення замовлення протягом 1-2 днів. Доставка замовлення протягом 1-3 днів.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.Безкоштовно при вартості замовлення від 10000 грн (за винятком категорії "Радіатори"). - У відділення від 70 грн. - У поштомат від 50 грн. - Доставка кур'єром "Нова Пошта" від 105 грн. Відправлення замовлення протягом 1-2 днів. Доставка замовлення протягом 1-3 днів.
- Вартість доставки 200.00 ₴.Доставка кур'єром в м.Чернівці від 200 грн. Відправлення замовлення протягом 1 дня. Доставка замовлення протягом 2-5 днів.
- Безкоштовна доставка. Відправлення замовлення протягом 1 дня. Доставка протягом 3-5 днів. Україна, м. Чернівці вул. Калинівська 13В
Способи оплати
- Електронна оплата
- Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок ФОП : Р/р (IBAN) - UA283220010000026009330001139
Гарантія:
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.